🌟JUODOS NUOLAIDOS pratęstos iki gruodžio 2 dienos🌟

Grąžinimas

Prekių grąžinimo politika

Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“. Negrąžinami ir nekeičiami paslaugų kuponai, vadovaujantis LR Civilinio Kodekso 6.228 straipsnio nuostatomis.
 

Jei įsigyta prekė kokybiška:


·        Tinkamos kokybės maistas (maisto papildai) bei kosmetika yra nekeičiami ir negrąžinami.
·        Prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami, jei prekės trūkumų atsirado dėl to, kad klientas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles.


Jei įsigyta prekė nekokybiška:

Vartotojas, kuriam buvo parduota nekokybiška prekė, turi teisę:
·        reikalauti iš pardavėjo nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu;
·        reikalauti iš pardavėjo atitinkamai sumažinti kainą;
·        vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą. Tačiau vartotojas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.
 
Grąžinamų nekokybiškų prekių pristatymo išlaidas padengia pardavėjas.

Norint grąžinti nekokybišką prekę:

Pirkėjas privalo pateikti nuotraukas, įrodančias prekės sugadinimą, prekės neišmesti, nesuvartoti/ nenaudoti (jeigu tai yra maisto ar kosmetikos produktas).
Pirkėjas turi teisę šią informaciją siųsti uzsakymai@atedaktare.lt per keturiolika dienų nuo nekokybiškos prekės perdavimo.